close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

השכרת רכב לדתיים

מערכת שורשכו תמוז, תשעד24/07/2014

הטבות ורעיונות שונים להשכרת רכב למגזר הדתי

תגיות:

רבים אינם יודעים שחברות השכרת הרכבים מציעות מסלול מיוחד לקהל השומר שבת. מסלולים אלו המותאמים לציבור הדתי מבטיחים יתרונות וחסכון משתלמים ביותר בכל הקשור אל השכרת רכבים בישראל. מאמר זה יגולל בפניכם את כל שיש לדעת אודות השכרת רכבים לציבור הדתי בישראל.

סדר עדיפות שונה
אי אפשר להתעלם מהעובדה שהמגזר הדתי חרדי הוא בדרך כלל בעל סדר עדיפות שונה מהמגזר החילוני. המגזר הדתי משקיע את מרב כספו בגידול הילדים ואספקת הצרכים הבסיסיים קיומיים לכל המשפחה ולכן פעמים רבות הוא מוותר על קניית רכב. למעשה, ניתן לומר שרוב החרדים חיים בקהילה סגורה וברוב הפעמים רוב העסקים שלהם, הלימודים ושאר הפעילויות נמצאים בקרבת מקום המיקום בו הם מתגוררים ולכן הם מעדיפים ללכת ממקום למקום, להשתמש בתחבורה הציבורית ובאופניים. אך יש מקרים יוצאיבו יש עלייה לרגל לקבר של אחד הרבנים, נסיעה לירושלים לאחד החגים או החלטה של כל המשפחה לצאת לטיול ביקור של המשפחה המורחבת שמתגוררת בעיר אחרת בישראל. כאן, כמות גדולה מאוד של נציגי משפחות מטעם הציבור הדתי שוכרים רכבים.

הציבור הדתי- השכרת רכבים
השכרת רכב גדול - הצרכים של הציבור הדתי לעיתים שונה מצרכיו של הציבור החילוני. יש לקחת בחשבון שרוב המשפחות הדתיות הן משפחות מרובות ילדים ולכן הרכב המושכר צריך להתאים לכמות האנשים במשפחה. רוב הרכבים הם רכבי וואן ורכבים גדולים שבהם יכולים לנסוע עוד 10 אנשים, מלבד הנהג.
תא מטען- חשוב לקחת בחשבון שמשפחות חרדיות ודתיות לאומיות רבות הן משפחות עם ילדים צעירים ולכן יש לשכור רכב עם תא מטען גדול לאחסנה נוחה של העגלות ושאר החפצים והמשחקים של הילדים.
נסיעות ארוכות- רוב המשפחות החרדיות דתיות משתמשים ברכבים המושכרים לשם נסיעות ארוכות ולכן חשוב מאוד לבחון הצעת מחיר לרכב להשכרה ארוכה ורכב המותאם לגמיעת מרחקים. חשוב שהאנשים ברכב ירגישו בנוח ולכן יש לוודא שיש מספיק מקום לכולם והרכב בו בוחרים מרווח.
 
ההטבות השונות
יש הטבות שונות אותן מציעות חברות השכרת הרכבים לציבור הדתי בישראל. הטבות אלו באות לידי ביטוי במחיר האטרקטיבי או בימי השכרה ללא עלות. חשוב לקחת בחשבון כי מדובר על שוק תחרותי מאוד וכל חברת השכרה מודעת לעובדה שבימים מסוימים של השנה, הקהל הדתי מגיע בתדירות קבועה לחברת ההשכרה וזאת על מנת לשכור רכב לתקופה ידועה מראש. כיוון, שבניגוד לאזרחים חילוניים שמשתמשים ברכב במהלך כל ימי ההשכרה, הקהל הדתי אינו משתמש ברכב בשישי, שבת וחגים, חברת הביטוח אינה צריכה לבטח את הרכבים בימים אלו ולכן משתלם להם לזכות בלקוחות חדשים רבים מהציבור הדתי מדי שנה על ידי הצעות מחיר אטרקטיביות.

לסיכום, השכרת רכב לציבור הדתי היא בעלת מאפיינים ברורים של אי גביית שלום עבור חגים וימי שבת והיצע גדול של רכבים גדולים שמיועדים למשפחות מרובות ילדים.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה